Atsiliepimai
Aprašymas
Emocinio imitavimo metodas (EIM) – moksleivių muzikalumo ir muzikinių gebėjimų bei saviugdos skatinimo būdas, imituojant kūrinio emocinių intonacijų arba menamo herojaus išgyvenimų turinį, sužadinimą integruojant kitas meno rūšis. Jis taikytinas ne vien per muzikos, bet ir literatūros, dailės, tikybos, etikos ir kitas pamokas ar klasės valandėlių metu.
Knygoje atskleidžiamas praktinis EIM taikymas, galima metodo įtaka šalies bendrojo muzikinio ugdymo sklaidai. Nemažai dėmesio skiriama moksleivių kūrybingumui, emociniam išraiškingumui formuoti. Knyga skirta pedagogams ir studentams.
Pridedamos dvi kompaktinės plokštelės su knygoje aptariamų klasikinės muzikos šedevrų įrašais.
Emocinio imitavimo metodas (EIM) – moksleivių muzikalumo ir muzikinių gebėjimų bei saviugdos skatinimo būdas, imituojant kūrinio emocinių intonacijų arba menamo herojaus išgyvenimų turinį, sužadinimą integruojant kitas meno rūšis. Jis taikytinas ne vien per muzikos, bet ir literatūros, dailės, tikybos, etikos ir kitas pamokas ar klasės valandėlių metu.
Knygoje atskleidžiamas praktinis EIM taikymas, galima metodo įtaka šalies bendrojo muzikinio ugdymo sklaidai. Nemažai dėmesio skiriama moksleivių kūrybingumui, emociniam išraiškingumui formuoti. Knyga skirta pedagogams ir studentams.
Pridedamos dvi kompaktinės plokštelės su knygoje aptariamų klasikinės muzikos šedevrų įrašais.
Atsiliepimai